Tuesday, July 12, 2011

♥ Adam & Nur ♥



Cinta Adam & Nur

Petikan dari filem Nur Kasih.. alangkah bahgia n romantiknye cinta Adam 
kepada Nur.Cinta yang tiada penghujung sehingga menghembus
 nafas terakhir.Cinta yang suci akan kekal selamanye. Aku tgok filem Nur Kasih 
nie sampai menitis air mata betapa hebatnye 
cinta Adam & Nur. 

Lakonan Adam dalam filem Nur Kasih 
dibintangi oleh Remy Ishak yang cute n hensem nie...
Nur pula Tiz Zaqiyah yang paling cantik ble dpkai tudung.
Paling menyentuh perasaan dihati aku nie Adam sanggup cari cincing nikah Nur
yang hilang semasa letupan di Jordan menyebabkan Adam mengalami 
Kecelakaan yang agak teruk.

Cinta yang suci datangnye dari Allah S.W.T. klo cinta 
kepada kecantikan beerti cinta kepada Tuhan. Aku berharap cintaku nie 
bersama ngn dia akan kekal selamanye sehingga menghembuskan 
nafas ku yang terkhir.Aku akan sentiasa mengingati 
janji2 ku kepadanya..selame 2 tahun aku menyintai dia 
ngn penuh ketaatan & kasih syg.

"JIKA DIA BUKAN MILIK KU KAU LENYAPKANLA PERASAAN CINTAKU PADANYA"
ALLAH HUAKKBAR..

No comments :

Post a Comment

Assalamualaikum...
Sila tinggalkan Comment anda ^^

 

Since 2010-2019 | Copyright by © Ayu Barbydol. Design by me Ayu Barbydol