Wednesday, July 20, 2011

♥ Saya Sayang Papa Saya ♥




 Lub u Papa 

Alhamdulillah kami berbaik balik..syg papa sgt2...
skung aku kne pikir secara positif tetang dia..
mn de miera dalam kamus idup dia..aku je yg salah faham n pikir bukan2..
sp yg x marah klo bf kite yg kite syg sgt2 ad girl len??
msti terkejut kn???

pada 20/7/2011 jam 5.30 papa kol aku...
say I LUV U...terharu sgt2...syg sgt2 kt papa..hope
 ubungan kami kekal sampi ble2...sab2 nie papa nk dtg ipoh
hureyyy ^^ papa nk dtg tgok mama..

2 month x jumpe...alhamdullilah dpt jugak jumpe..
my luv papa ad lawan bola at stadium ipoh..
aku msti dtg tegok n bg saport untuk papa..cayok2 papa...
hope dpt jringkn gol bnyk2 n ad rezeki dpt jadik pemain bola sepak perak..
semasa penilaian dibuat nanti.
meng mama belanja KFC ^^ hehehe...

*kesimpulan dekat sinie..kite perlulah mempercayai pasangan kita ok ^^ *

No comments :

Post a Comment

Assalamualaikum...
Sila tinggalkan Comment anda ^^

 

Since 2010-2019 | Copyright by © Ayu Barbydol. Design by me Ayu Barbydol