Saturday, August 27, 2011

MY UCUK KU SUDAH PULANG


 My sister 

Niela adik ku yg ucuk sekali..Satu2nye adik perempuan aku. Yesterday dia 
baru balik dari pineng belajar dekat sne. Arnie aku blnja dia
pi shopping raya ^^.Perabis duit aku melayan kerenah dia tp xp
dah syg sgt kn bli jela pe2 pn.

Kami bukan pg bedua betiga ngn bff aku ieka. diala besty terhebat ku.
Kami shopping dekat kedai siam lagi dekat Ipoh Parade.
Rambang mate la nk li kt sne. Aku li suar je 2pn dekat RM 30.00 

Punyala susah nk cri saiz suar. Susah la klo dah siza badan 
besar nie gemuk nk cri payah la termat sgt. 
Tp alhamdulillah dpt la jugak aku li. Abg kedai 2pn dah
fening melayan aku. Paling kelakarnye dah bayar leh plak
aku xmau ambik suar jins 2.
Malu giler.. ^^

Yang penting aku enjoy arnie.. Adik ku perabis duit aku kt RM 100
seronokla 2 dia dapat 2 pasang baju. huhuhu.. ^^
Ape2 pn SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI ...

No comments :

Post a Comment

Assalamualaikum...
Sila tinggalkan Comment anda ^^

 

Since 2010-2019 | Copyright by © Ayu Barbydol. Design by me Ayu Barbydol