Tuesday, September 27, 2011

X Tau Nak Membuat Keputusan


Aiii reader sekalian...
Pleas help me !!! bagi pendapat n pe2 la. Aku xtaw nk buat 
keputusan nk terima or x UNIKL nie??? Salah satunye aku pikir kos 
duduk kt KL telalutinggi sangt.. Napela DIPLOMA MULTIMEDIA kt KL 
je np x kt Ipoh ke??Kedah ke? emmm 
so susah sgt nk buat keputusan.


Peluang hanya sekali je dalam seumur idup..
Aku mcm xleh nk terima hakikat je akan pagi beljar ke UNIKL nie.. 
Pikir kehidupan di tempat orang.Jumpe kawan2 baru la. Kdg2 
kawan baru 2 lebih bahaya dari kawan zaman sekolah.
Betol ke ??? huhuhuhu tulun la aku betol2 xtaw nk buat 
keputusan sekarang nie.

Dalam fikiran aku ada perasaan takut..cemas..appy mcm2 ad hurmm.. 
Aku kena bagi keputusan sebelom or 7.10.2011. Cuaknye aku emmmm. 
Klo korg ad cadangan just coment je dekat Ayu Barbydol nie erk ^^ 


1 comment :

  1. thniah dpt unikl....cm tu lh prasaan kalu nk gi ke tmpat baru.awl2 mmg nervous cket,tapi lama lama ok lh.yg psl kwn tu,kena pndai cari lh...:)

    ReplyDelete

Assalamualaikum...
Sila tinggalkan Comment anda ^^

 

Since 2010-2019 | Copyright by © Ayu Barbydol. Design by me Ayu Barbydol