Monday, January 23, 2012

Jemput Makan Tutti Frutti


Update kali nie pasal Tutti Frutti.Sempena musim perayaan nie saya tidak lepas 
peluang nk ucapkan Selamat Tahun Baru Cina bagi kaum cina diseluruh malaysia. 
Alhamdulillah dapat jugak saya jumpe my BFF ku Aimi Farhana yg vouge nie
x sah la klo bejalan xpg ngn dia kan... Thanks amy dpt jugak merasa 
makan Tutti Frutti.. 


Nie la rupa kami selalu mengedik depan camera. Pagi-pagi lagi mamam KFC mn 
xgemok kan. Makan je taw saya nie like Amy :P


Haaaa tu dia tempat lokasi Tutti Frutti berdekatan dengan Jaya Jusco 
Ipoh ala dekat sebelah tu je tapi masok dalam la baru taw. First time masok nie
De' Garden nie mcm perak la sikit katekan. Klo korang xtaw jugak cari Perkataan
TOKUTOKUYA dah nampak perkataan tu masok dalam k ^^


Nie dia Tutti Frutti yg saya ambik. Punyala selambak saya ambik.
Bagi sesiapa yg xpenah makan senang je dia kira timbang korang ambikla 
bapa banyak korang nak ambikla. Macam saya nei xleh makan banyak sangat 
cepat muak la. Harga Tutti saya nie dalam RM15.00 mcm tu.


Mehla jemput makan sama ngan Cik Barbydol. Ye2 je rupa makannye.
Last2 x abis makan. Amy yg tolong sambung makan saya punye.


Ehhh apsal tunjuk London plak nie??? Cik Barbydol nie nak kuruskan
badan ke ? No la sje je nk begambo dekat sinie. Agak kabur sikit Cik Amy nie
tangkap gambo mengeletar yela sebab cun sangat la tu hehehe perasan :P



Sebagai penutup entry pasal tutti nie gambar kami berada di T*****. Sempatla
beraksi di hadapan cermin. Comel x kami ? Persahabatan yg baik pasti tidak 
akan putus ibarat Air yg Dicincang Tidak Akan Putus itulah kami. :)


11 comments :

  1. kite tak mnat sngt tutty frutty ni

    ReplyDelete
  2. da lama nak merasa tutti frutti tu, huhu

    ReplyDelete
  3. sedaapnya..seronoknya dating? mahu juga dating sama kamu! =)

    ReplyDelete
  4. xpenah pun makan tutti fitti...bile lar leh merasa...
    belanje leh??hee

    ReplyDelete
  5. tak pernah makan,, mahal kot,, hehe

    ReplyDelete
  6. Patut r rasa mcm pernah pegi tempat nie... heheh tp baru minggu lepas sampai :)

    ReplyDelete

Assalamualaikum...
Sila tinggalkan Comment anda ^^

 

Since 2010-2016 | Copyright by © Ayu Barbydol. Design by me Ayu Barbydol