Friday, February 17, 2012

Air Mata Lelaki


Pernah x korang tengok lelaki menangis? Belom pernah lagi kan? Selalunya perempuan
yang menangis punca sebab lelaki. Yela perempuan allah dah ciptakan seorang yang lemah 
lembut & mudah tersentuh sikit ala tacing nagis2 like me ^^

Selalunya ayat laki kan apa barang nagis2 nie hilangla kejantanan diorang katakan. 
Tu la lelaki nie payah sikit ego je lebih. Ce bertolak ansur sikit ikut perangai perempuan.




Tapi jangan lupa ego2 lelaki juga ada jugak teriaknya taw. 

Antara sebab2 mereka menangis :-

Lelaki yang selalu mengalirkan air mata adalah lelaki yang kuat imannya. 

Lelaki yang kerap menangis adalah lelaki yang lembut hatinya, penyayang, amat jujur 
     dan setia.

Lelaki yang tidak malu untuk menitiskan air mata dihadapan kawan2 untuk melepaskan
     kesedihan puncanya sebab stress bkerja.
    
 Lelaki menangis klo tengok filem contoh filem hindustand. Jangan ingat lelaki x layan 
      hindustand encik syg barbydol layan hindustand sambil menangis ala cite maan tu kan 
      tacing skit.

Menurut kajian 50% daripada airmata perempuan itu penuh kepura-puraan.
Berbanding pula dengan air mata lelaki 100% penuh keikhlasan dan kejujuran 
yang abadi.. (itu adalah menurut kajian saje rasa macam x adil la pulak)  ^^'

2 comments :

  1. sye menangis sebab bercinta. tapi bukan sebab putus. maybeee larh. makwe marah sye. haha ^^ sweet al tuh kan?? pastuh kalau tgk filem hindustan lakk. kalau ta mahu keluar air mata, sye pergi kat kipas. bukak mata besar2. sat gy habuk kipas masuk mata, berairr la matee sye. sye seorang lelaki yg sweet. sukee menangis. ahaks !!

    Moral : janagn contohi diri saya yg riak. piss. haha. kidding je la !

    ReplyDelete

Assalamualaikum...
Sila tinggalkan Comment anda ^^

 

Since 2010-2017 | Copyright by © Ayu Barbydol. Design by me Ayu Barbydol