Sunday, June 10, 2012

Chicken Foldover MCD



Assalamualaikum

Lama rasanya tak mengupdate blog. Hari sabtu lepas saya dan friend blogger saya
Aimi Farhana  & Melisa kami layan makan McDonalds di Jaya Jusco Ipoh. Lepas makan
kami tengok wayang pulak movie Madagaskar. Boleh la tahan bestnya 
colourfull gitu siap ada lagu Katy Perry - Firework tema lagu dia best sangat la.


Ini la dia menu MCD yang saya pilih Chicken Foldover. Korang penah makan x??
seriusly memang sedap sangat. Tengah panas-panas makan lagi sedap sangat nak 
makan kan ?? Yang nie saya pilih large RM11 macam tu.Lepas la kempunan 
nak makan. Sejak demam 2 minggu yang lepas selera makan tu tak ada.
Alhamdulillah saya dah kembali sihat dan kuat makan.


Aummm nyumy..nyumy sedap taw. Bagi sesiapa yang x makan memang rugi la
memang sedap. !! 



4 comments :

  1. oh. saye dah telan bende alah nie. patty chicken die sangat good sebab tak oil kan? :)

    ReplyDelete
  2. Mintak sikit ? :P
    Lahai, lame rasenye tak dapat mekdi T__________T

    ReplyDelete
  3. @ツ EikaSiBulat ツ : meh la makan hehehe sedap rugi la xmakan ^^

    ReplyDelete

Assalamualaikum...
Sila tinggalkan Comment anda ^^

 

Since 2010-2019 | Copyright by © Ayu Barbydol. Design by me Ayu Barbydol